Rene Bulthuis uit Amsterdam
Netjes afgeplakt, goed geschuurd, grondverf, scheurtjes gevuld en goed gelakt. Allemaal zoals het hoort. Communicatie mbt plannig, steigeropbouw, werkzaamheden en ramen op laten verliep allemaal wat rommelig.
Netjes afgeplakt, goed geschuurd, grondverf, scheurtjes gevuld en goed gelakt. Allemaal zoals het hoort. Communicatie mbt plannig, steigeropbouw, werkzaamheden en ramen op laten verliep allemaal wat rommelig.
Fijne samenwerking, goed resultaat en snel met reacties en afhandelen van klachten.
Fijne mensen, communicatie prima, werken heel netjes en prachtig resultaat! Al met al heel erg tevreden.
Heel prettige samenwerking Harde werkers Zelfstandige schilders ( geen geklaag gekreun en koffie werd afgeslagen ) eigen tempo lunchpauzes enz Aansturing heel actief en precies Klus is binnen 3 weken geklaard heerlijk mooi huis aan de buitenkant achter en voor Steigerbouwers enige grove manier van werken maar ok
4 sterren: goede service, goed behandeld
4 sterren: goede service, goed behandeld
Wij hebben een zeer goede ervaring met het schilderen van ons trappenhuis. Veel houtwerk: keurig geschuurd, in de primer en daarna afgelakt. Ziet er prachtig uit. De schilders gingen netjes en precies te werk, geen klachten
We zijn zeer tevreden! De rustige schilders hebben netjes gewerkt. De punten die nog niet goed waren tijdens de oplevering werden snel en goed opgepakt. Zeker aan te raden
4 sterren: goede service, goed behandeld