Christine uit Amsterdam
De opgegeven informatie komt niet altijd in 1 keer door maar het eindresultaat is prima. Iedereen is zeer vriendelijk.
De opgegeven informatie komt niet altijd in 1 keer door maar het eindresultaat is prima. Iedereen is zeer vriendelijk.
Dit najaar heeft Groen Schilders namens onze VVE de buitenkant van het pand onder handen genomen. o.a. kozijnen zijn gedaan. Prima prijs, goede service en vooral de kwaliteit is hoog. Aanrader!
Groen Schilders heeft mijn kozijnen geschilderd. Het contact was prettig en alles is volgens afspraak uitgevoerd. Het werk ziet er prima uit.
Schilders konden opeens heel snel komen voor buitenschilderwerk.Ze hielpen met alles, werkten heel hard door en waren vriendelijk en beleefd.Spraken goed Engels om voldoende te kunnen communiceren.De klus werd in 3 dagen geklaard voor een redelijke prijs en het ziet er mooi uit.
4 sterren: goede service, goed behandeld
Heldere communicatie! Ze kwamen echt hun afspraken na, dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. Vakschilders! Het ziet er prachtig uit. Bedankt.
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Zeer professionele schilder. Vakkundig gedaan. Wij zijn er heel blij mee.
De schilder die in eerste instantie zou komen liet het op het allerlaatste moment afweten. Ik heb toen Groen Schilders gebeld en die konden vrijwel onmiddelijk beginnen. Met drie man hebben ze in korte tijd uitstekend werk geleverd. Zeer tevreden en zeker aan te bevelen.